Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

victor miky tonta

Băi, ce bun prim-ministru am fost io ! Ce frumos mai conduceam… trotineta, că io-s pilot de curse. Vrrr ! Vrrr ! Bum-bum-bum ! Zrrrr !… Da’ și țara… Cel mai bun prim-ministru din istoria țării am fost. Ce-am mai mărit la pensii și salarii ! V-am făcut și reactoare nucleare made in China  și-aș fi făcut și autostrada de la Comarnic, dacă nu mă speria Coldea cu bulăul… 

Da’ acu vreau să știu și io de unde are guvernul ăsta  al lui Grindeanu bani să mărească salariul minim și să dubleze salariile bugetarilor. Io vă spun clar că trebuie să-mi dați voie să fiu oleacă speriat… 

Chiar așa, de unde are bani ? I-a furat noaptea, ca hoții ?

Dacă domnu’ Dragnea nu-mi răspunde la esemes, că ultima oară când am vorbit cu el era pe vremea când ne plimbam cu bărcuța la inundații și atuncea m-a interpelat total neprotocolar și folosind cuvinte neparlamentare, că cică de ce mă tot intâlnesc cu Bănicioiu, că cică  de ce conspir in taină… 

Io, unul, ii spun că-mi depun invidia in alb la partid, i-o pun pe masă lu’ Dragnea, că nu-s de acord ca alt guvern PSD, in afară de cel pe care trebuie să-l conduc eu, că oamenii trebuie să iasă in stradă și să ceara să fiu iarăși prim-ministru, să mărească pensii și salarii.

Da, de unde are Guveru’ bani ? Io-s oleaca speriat… 

In final, vreau să le transmit criticilor mei că nu mă cheamă Puie Monta, ci Miky Tonta. Asta așa, ca să știți cu cine aveți de-a face !

Sperietoarea de Ciori,

reporter special sub acoperire la Turmy Hebdo