Etichete

, , , , , , , , , , , ,

procurorul-portocala

Bună ! Sunt procurorul Portocală, mă știți doar că-s procuror  – să moara dușmanii mei ! -, da’ nu e adevărat nimic din ce-au spus bagabonții ăia pe la TV despre mine, că dacă-i făceam morală procurorului general, o făceam doară spre indreptarea păcătosului… că mă jur că-i o zdreanță ordinară și-un bagabont, și i-am spus doară să nu fie prost și să recunoască, că nu mai scapă !…  Acuma, io ce-s vinovat dacă-i bulangiu, zdreanta ?

Adicatelea, io-l previn cinstit pe zdreanta de procuror general că n-are rost să meargă pe recunoaștere – că la noi, la DNA, dacă recunoști, corupt te numești ! – și i-o spun și lu’ Kovesi că-i o zdreanța, de când cu cucuveaua….

Da, toți procurorii ăștia sunt niște zdrențe !

Acuma, i-o spun cinstit lu’ bulangiu’ de procuror general că-i dau un cap in gura, că ce mă dă el de gol – că cică n-am limbaj corespunzator -, da’ să nu mă facă el pe mine să mă transfer la Cucuieții din Deal, că mă jur că-s periculos !

Fir-ar el a dracu’ de zdreanța !

Io v-am scris chestiile astea până acum că vreau să fac un apel către națiune: bă, zdrențelor, mâncați portocale, că conțin vitamina C și nu raciți la răcoare ! Adică la pușcarie, zdrențelor !… Ha ha ha !

Hai pa, zdrențelor, că am treabă să fac un nou dosar la comanda Codrutei !

ramona-moroiu   Ramona Moroiu,

strigoi la Turmy Hebdo

